Kapcsolódó bejegyzés


Homely csapat jóvoltából már ma felkerült a netre a Masters Of Hardcore Design The Future albuma és mivel volt rajta jó néhány új szám, gondoltam írok róluk egy pár soros személyes véleményt.

Mielőtt elkezdeném az elemezgetést, szeretném tisztázni, hogy melyik számokkal kívánok foglalkozni:

  • Angerfist - Take U Back (Dj Damage Remix)
  • Divato - Raw 'n Louder (T-Junction Remix)
  • Korsakoff - Daydream
  • Outblast And Angerfist - The Dominators 2009 Refix
  • Predator And Angerfist - Legend
  • Promo - Fuck That Mashup
  • Raw Saints - Freaky Shit
  • The Wishmaster And Promo - Silence Surrounds Me
  • Tomcat And Rudeboy - Corruption
  • Tomcat And Rudeboy - Pull The Strings

Kezdetnek végigfutnék az Angerfist számokon, mert azok már hallhatóak voltak különböző mixekben. Én személy szerint mindig is szerettem Angerfist-éket és sose értettem Mercy miért fikázza őket, de hát ez az ő dolga... Személy szerint nagyon tudom őket becsülni, mert hatalmas show-kat képesek 1-1 bulin csinálni és mindezek mellett rengeteg jó és ami fontosabb, változatos zenéket alkotnak, ezért nem értem többek közt azt a töménytelen negatív kritikát, amit szerencsétlenek kapnak, na de manapság már semmin nem lepődök meg. Fikázzátok a Traxtormot, utáljátok a TTM-et, szarnak tartjátok a MOH-ot, leszóljátok a Neophyte Rec-et, akkor mégis mi a faszom kell nektek? TOA & Dione 4 Life! pfff na mind1... Az is egy álláspont, hogy ha valaki odavan TOA, Sei2ure és barátaik számaitól, de akkor ne próbálja meg értékelni könyörgöm pl Anime-t, Amnesys-t, Promo-t, Angerfistet, D-Passion-t mert egyértelmű, hogy csak leszólni fogja. Másrészről az a vicces, hogy Mercynek már a nagy kedvence az Enzyme se tetszik, már ami a VIP-eket érinti, szal már kajak nem vágom, hogy milyen lehet egy olyan lemez amire azt írja, hogy "ez aztán 10 pontos release". Én nem írok pl Symp.tom, Genosha, vagy ISR megjelenésekről, mert szerintem egy kalap szart nem érnek, de most ennek minek nyilvánítsak külön még véleményt is??? Nincs nekem semmi bajom azzal, ha valaki 0-24-ben mondjuk TOA számait hallgatja, de egy ilyen ember ne mondja már meg, hogy mi a jó mainstyle és mi a szar könyörgöm... Kicsit eltértem az eredeti tárgytól, de ez most  már nagyon kikivánkozott belőlem...

Visszakanyarodva az Angerfist számokra nekem mind a három nagyon bejön, kurva jóra sikerült a Take U Back feldolgozása, valamint ez a 2009-es Dominator verzió is odabasz. A Predatorral készített Legend-del kapcsolatban sem tudok rosszat írni, dalammos és ütős kis track.

Elsősorban én Promo új számai miatt vártam ezt a lemezt, de csúnyán benéztem a Fuck That Mashup-ot, mert egyáltalán nem olyan lett mint amire számítottam. Meg voltam győződve, hogy ő is belép a mashup-okat gyártók sorába, legalábbis a számcím alapján sanszos lett volna, azonban nem erről volt szó. Pedig nagyon jó lett volna egy olyan számot hallani, amiben felcsendül mondjuk a régi számiból 1-1 lyrics vagy dallam. Ennek ellenére, hogy valamelyest csalódtam, maga a szám nagyon tetszik, főleg ahogy a kiállásban beúszik az a kellemes dallam, amire aztán rájön a Promo által előszeretettel használt basszus az valami eszméletlen jó. Kíváncsi vagyok a fikázásokra, amiket majd megint kapni fog... És megint ok nélkül...

A másik track, amit Wishmaster-rel közösen szerzett szintén bejön, kicsit lightos ugyan, de tetszik ez az éneklős kiállás, valamint maga a lyrics is kurva komoly, és amikor mondja az egyes stílusokat jópofa az a kis sample amiket bevágnak az egyes stílusokból.

"In the beginning, there was Jazz
Then came Beat Pop
After that came the birth of Rock ‘n’ Roll
Then came the birth of Soul
Oeh-oeh, you like good music

Now we’ve come to the ultimate shit
I am the original Promotivator
Let there be hardcore!" 

Simán 10 pontos szám nálam ez, iszonyatosan bejön az egész az elejétől a végéig. Ez a sejtelmes szöveg, ahogy a csaj benyögi, hogy" Silence, surround me" pedig egyenes libabőrkeltő és kurva jól hangzik, rádaásul az is tök szép, ahogy hallatszik a csaj kis éneklése miközben megy a basszus.

Habár Divato eredeti számát nem ismerem, de T-Junction remixe nagyon odabaszós lett, ismerős basszusok és vidám dallam, zseniális szám! Plusz pontot ér nálam a végén az a  bizonyos szöveg, amit még lenyom "kemény rész" leállása után.

Korsakoff Daydream száma annyira nem lopta be magát a szívembe, elég sablonos, nem nagyon érzek benne semmi különöset, kis nyáladzás a kiállásban, aztán beindul a szokásos basszus. Talán többszöri hallgatás szükséges hozzá, mindenesetre nekem így elsőre nem igazán vált a kedvenc Korsakoff számommá.

Soha nem hallottam még Raw Saints nevét, mindenesetre ez a számuk elég ütösre sikerült, nekem legalábbis tetszik. Kevés dallam, inkább a "darálás" dominál, de ezt leszámítva, vagy éppen ezt előtérbe helyezve lett elég egyedi a szám. Belőlem kicsit ilyen Traxtorm feelinget hoz elő és egy "noname" producertől ez mindenképpen szép teljesítmény, kíváncsi vagyok fogjuk-e még hallani a nevét és számait...

Végére hagytam Tomcat és Rudeboy két új számát. Ezekben a számokon ilyen Angerfist féle beütést érzek, de nem tudnám megmondani miért... Talán attól a kissé uptempós basszustól van ez, de nem igazán tudom így megfogalmazni :) A Corruption dallama az nagyon fülbemászó és tetszetős, egy kimondottan jó szám! Ellenben a Pull The Strings az már kevésbé tetszik, ez a szám belőlem olyan Megarave-s feelinget hoz ki, amit nálam nem pozitív jelzőként kell érteni...

Röviden és tömören ennyit akartam az új számokkal kapcsolatban mondani, lejjebb meghallgathatjátok őket, illetve letölthető az album is, ha valakinek még nem lenne meg :)

!Download The Album!

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr59993906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R 2009.03.11. 19:10:22

Egyetértek a hozzászólássodal sok hülye nem tudja miről van szó mi a jó is mi a szar. Mivel mindenevő vagyok nekem rengeteg jó az Industrial, Mainstyle a french és ,mégsorolhatnám akinek TOA meg Dione a hc az ássa el magát és az nem is gabber.:D
Albumról nem tok nyilatkozni lusta vagyok meghalgatni az újszámoakt promo most meglepett engem is:D
süti beállítások módosítása