2 új vinyl

Címkék: zene vinyl hardcore képek saját hollandia 2008

2008.11.21. 19:35

Íme a két lemez, amit Mercytől vettem tegnap (2008-11-20):

Kezdem az elemzést Korsakoff lemezével, hiszen hölgyeké az elsőbbség.

Napjainkban a Masters Of Hardcore label folyamatosan remek zenéket dob piacra és hálisten most sem történt ez másként. Korsakoff  előző lemeze az Unrivalled nem nagyon fogott meg, viszont ezek a számok, amiket a Focusra rátettek egészen mások, sokkal keményebbek és nem ilyen nyálas éneklősek, egyszerűen fogalmazva nekem nagyon bejön az egész vinyl. Pontosabban a négy számból három. Amelyik nem tetszik az az utolsó... Legjobban a Birth az amelyik igazán a szívemhez nőtt, valahogy számomra ez jelenti azt a bizonyos "Korsakoff stílust".
***2008-11-22, 13:48 Update: Bazzeg most vettem észre, hogy nekem a B1 és a B2 fordítva szerepel a lemezen :D Kíváncsi vagyok, vajon az összes példánynál elbaszták-e?***

Másik lemezem a Third Movement legújabb tagjának Wishmasternek az első saját, tulajdonképpeni bemutatkozó lemeze. A három szám nagyon hasonló egymáshoz, hasonló basszus, felépítés, de valahogy mindegyik más benyomást tett rám. Legjobban a B oldal első száma a Get Out My Way tetszik, de persze a vinyl címadó Back Forever  is nagyon jóra sikerült. Legkevésbé a B2 tetszik, kicsit talán kilóg a másik két szám közül...

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr44781772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R 2008.11.22. 10:23:05

Jó kis vinyl-k bár nekem a Korsakoff - focus nem jöt be

Nálam wishamster vitte a pálmát személyes kedvencem a No skinny Bitchies
süti beállítások módosítása