Na-Goyah - Fade Out

[CM056]

A1. Fade Out
B1. Put It On
B2. Going Down

Tegnap került először szóba a Fade Out, mint új Na-Goyah szám, erre a mai napon  mind derült égből a villámcsapás úgy ért a hír, miszerint Na-Goyah ki is adta vinylen 2 másik új szám kíséretében.

Meghallgattam a preview-eket és egyáltalán nem voltam elájulva tőlük...sőt... Főleg a címadó, Fade Out-ban csalódtam a legjobban. Nyálas kiállás, tisztára  olyan mint valami Javi Boss féle hulladék. A B1 nem olyan nyálas, viszont annál gyengébb és a dallam tökre hasonló a Fade Out-hoz. Még talán a Going Down az egyedi, amit megéri meghallgatni, az egész jóra sikerült.

Nem kívánok többet hozzáfűzni, max még annyit, hogy ez az eddigi leggyengébb release Na-Goyah-tól. Pedig az Enemy, meg a Beyond My Sound után azt hittem, hogy ennél minőségibbet csinál... Hát tévedtem...

Hallgassátok meg ti is ezt a borzalmat (tisztelet a Going Down-nak):

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr12910222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása