• (T3RDM019) Promo Type 001 - Purple - Brother Of Conflict
  • (T3RDM068) Promo Type 004 - Ochre - My Claim to Fame
  • (HUR001) United Hardcore Against Racism & Hate - Time To Make A Stand

Nagyon jó volt a mai ébredésem, mert mire felébredtem, már meg is jött a 3 lemez, amit már nagyon régóta hajkurásztam, és 1 héttel ezelőtt meg tudtam végre rendelni őket. 3 igazán nagy sikerű és klasszikus lemezről van szó, melyeket nem lehet bárhonnan beszerezni, ezért érte meg ezt a pénzt, amit rájuk áldoztam...
Két Promo Type lemezről beszélek, név szerint a Brother Of Conflict-ról és a My Claim To Fame-ről valamint, a 2005-ös bulinak, a Hardcore United-nek a himnuszáról, ami szintén egy igen ritka lemez. Ezek biztos fognak pörögni december 20-án Decemberben :)
Itt meg lehet hallgatni 1-1 számot mindegyik lemezről:



 

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr35777581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R 2008.11.21. 18:23:36

remek vinyl-k, A recess-től szoktál rendelni mert lesz majd egy fincsi lemez amit én is szeretnék a magamévának tudni
Jah még vmi A SS-al mi lett?? 2 napja nálam nincs

The Warrior · http://thewarrior.blog.hu/ 2008.11.21. 19:16:15

vegyesen soktam recess-ről, sonicsolutionról, ttm-ről, de ezeket pl sector 1-ről rendeltem :)
nemtom mi lett SSK-val, használd addig soundbase-t
süti beállítások módosítása