Tegnap írtam az új MOH himnusszal kapcsolatban, de ma hozzájutottam egy hosszabb previewhez, ami alapján már könnyebben lehet ítélkezni, véleményt mondani. Persze ez még mindig csak másfél perces, így korántsem lehet full képet kapni a számról, de legalább hosszabb mint 20mp.

Meghallgattam néhányszor és azt kell mondjam, hogy egyáltalán nem rossz szám. Kimondottan jól esik a darálós Day-Mar himnusz után egy vidámabb mainstyle MOH himnuszt hallani. Kellemes a dallam, bejövős ez a torzitós-robotos Design The Future lyrics és bejön a basszus is. Így originalba egy picit nekem lassú, de hát azon lehet segíteni :)

Ezúttal teljességgel NEM értek egyet senkivel aki fikázza ezt a számot. Csináljon jobbat aztán beszélgetünk ;) Kivételesen Catscan jó munkát végzett, szerintem méltó ez a szám egy Masters Of Hardcore himnusznak!

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr95908527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása