Kapcsolódó bejegyzés


Q-Dance-nek mindig volt érzéke a figyelemfelkeltéshez, és most aztán bebizonyították, hogy meddig képesek elmenni. Kinek jutna eszébe az egész honlapot egy buli miatt átalakíttatni? Hát ők megtették...

Mivel nem tudom meddig fog ez így maradni, ezért gyorsan megörökítettem:

És a poén itt még nem ér véget! Miután át leszel irányítva az InQontrol weboldalára még a jelszót is ki kell találnod :D
Magamtól talán sose jöttem volna rá, hogy a jelszó a qontrol09 visszafelé, tehát a
PASSWORD: 90lortnoq

(Egy jó tanács: Firefox-ot használj, legalábbis az Internet Explorer sokaknak nem fogadja el a kódot)

Személy szerint nekem nagyon bejön ez az ötlet, és mindig csak ámulok, amikor hasonló, interaktív, figyelemfelkeltő dolgokkal bombáznak minket a holland buliszervezők. Sokszor azt gondolja az ember, hogy nem lehet már tovább bonyolítani a dolgokat, ennél jobb ötleteket nem találnak ki aztán tessék, több százezer embert fertőztek meg percek alatt. Az összes fórumon erről csevegnek, mindenki a buliról beszél stb. Hihetetlen nagy marketing fogás az biztos és lesz is szépen bevétel belőle, de ilyenkor mondom azt, hogy megérdemlik és valóban jogos.

Engem mindig lenyűgöz már az is, hogy minden bulinak, ami ugyanazon a név alatt fut (MOH, InQontrol, Qlimax stb.) minden egyes epizódjának más a körítése. És 90%-ban mindig valami olyannal rukkolnak elő, amire az ember egyből rákattan, tetszik neki, ott akar lenni és tiszta függővé teszi.

Az idei InQontrol-nak a koncepciója az, hogy írányitva vagyunk a kormány által, a média által, erre fogják és átalakítják a weboldalukat és tényleg kontrollálnak minket és nem szabadulsz, amíg be nem lépsz a weboldra :) Szerintem ennél hatásosabb "toborzást" a bulijukra ki sem találhattak volna.

Miután sikerül túljútni a Q-dance weboldalán, elfogadtatni a jelszót, már tölt is befelé az intro videó, melyben közlik veled, hogy el fogják kérni az adataidat. És valóban a videó lejátszódása után már jön is egy kis ablak:

A "Mobile" résznél nagyon misztikusan mutat a szöveg, hogy "Ne hívj minket, mi majd hívunk téged" és hát sose lehet tudni mit hoz a sors, így hát megadtam a valós telefonszámom, hátha felhívnak, hogy Ön nyert 1 VIP jegyet az eventre :)

Jópofa maga az oldal: ki kell választanod valamelyiket a 4 videó közül, melyek közül ki választhatod, hogy téged ki irányít: saját magad, kormány, média, pénz. Engem jelen esetben a Kormány, habár nem estem hasra ettől a lineuptól, sőt inkább harmatgyengének tartom, de mivel az InQontrol nem hardcore beállítottságú buli, ezt nem róhatom fel neki és ha máshonnan közelítem meg, akkor be kell valljam, hogy egész szép nevek vannak jelen a többi stílus képviselőiből.
Nézzétek meg magatok is:

You? / Harder Styles:
Headhunterz
Kamui
Luna
Noisecontrollers
Scot Project
Tatanka
Technoboy
Wildstylez
Zany
Zatox
Live: D-Block & S-te-Fan
MC: DV8

The Government? / Hardcore:
Angerfist
Endymion
Evil Activities
Kasparov
Mindustries
Na-Goyah
Predator
The DJ Producer
Tommyknocker
Villian
Live: Noize Suppressor

The Media? / Hardstyle:
B-Front
d'Stylerz
Digital Punk
Dutch Master
Frontliner
Ivan Carsten
Ran-D
The Pitcher
Tuneboy
Live: Avio
MC: V

Money? / Early Rave:
Abraxas
Bass-D & King Matthew
Bountyhunter
Buzz Fuzz
Gizmo
Isaac
Jeroen Flamman
Leviathan
Pavo
Remsy
Shadowlands Terrorists
The Viper
Yves Deruyter
MC: Da Syndrome

Mellesleg ez a controllosdi nagyon divatos lett, pontosabban irányít mostanában minden Q-Dance bulit (a Controllálás még a Q-Dance-t is Controllálja, hogy Control-os bulikat csináljon :D Gondolok itt példáulPromo Sound System Command-jára. Annak is a mottója: "Who Controls Who?" Persze ott kicsit más értelemben van jelen de akkoris controlling-ról van szó...

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr35970306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R 2009.02.28. 11:45:13

én is tegnap ezel szoptam bár én skip-eltem eggyet az adatoknál lehet azé nem is játszoot videót:D jah vip jegy nem lenne rosz sztem akor ott is maeadnák amszterdamba , nég csövesként is jobb élni mint ebbe a szutyok országba:d
süti beállítások módosítása