4 új lemez

Címkék: vinyl hardcore képek saját music 2009 0 day

2009.02.06. 12:47

Kapcsolódó bejegyzés: Rendelés hosszú várakozás után


Szép nap ez a mai: végre megérkeztek a lemezek, amelyekre már december óta vártam, hogy birtokolhassam őket. Most hallgatom őket, mert nálam ez ilyen "szertartás", hogy mielőtt elkezdem őket mixelni, először mindig végighallgatom őket. Ahogy itt írom ezt a bejegyzést és éppen üvölt mellettem az Act Of God még mindig libabőrős leszek. Régóta nem hallottam már ennyire jó Thunderdome himnuszt és azt is megkockáztatnám, hogy ez eddig a legjobb az összes közül!

Aztán itt van ugye Meccano Twins-ék legújabb szerzeménye, az Unnecessary Sacrifice, amin egytől egyig kiváló számok találhatóak. Felmerül bennem a kérdés, hogy tudnak-e egyáltalán szar számot csinálni? Mert az eddigi releaseket tekintve nehezen találnék olyat, amibe bele tudnék kötni. Reméljük ezután sem kell csalódnunk bennük, csak így tovább!

Emlékszem, amikor először véleményeztem Nico & Tetta lemezét, akkor azt mondtam, hogy a Gangsta & Gangsta elég gyengére sikerült. Azóta persze már jópárszor sikerült újra meghallgatnom a vinylt és teljesen megváltozott a véleményem vele kapcsolatban. Ha most így visszagondolok nem is értem, hogy hogy mondhattam rosszat erről a számról. Most már kurvára tetszik, habár még mindig az Intoxication a kedvencem erről a lemezről.

Végére hagytam Nitrogenetics-ék lemezét, amit végülis nem terveztem megvenni, de egy hirtelen ötlettől vezérelve aztán csak bekerült a kosárba. Hálisten egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem ezt a lemezt, mert nagyon tetszik az original is és a remix is és biztosan többször fogom is játszani.

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr33926144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása