Kutyafuttában...

Címkék: saját 2009 0 day

2009.02.10. 16:55

Bár az előző bejegyzés sincs még készen és sanszosan ez is összecsapott lesz, lévén, hogy sietnem kell. Ugyanis most jövő hét szerdáig az estéim arról fognak szólni, hogy 18.10-re megyek be Alkotmány utcába és ott is leszek 21.20-ig. Ezt egy tantárgynak köszönhetem, méghozzá a Szálláshely szoftver nevű óra vesz el ennyi időt az életemből. Pláne, hogy a tegnapi első óra után kijelenthetem, hogy megvan az első tantárgy, ami 5-ös lesz :D Még az a mázli, hogy a 3 óra alatt végülis végig gépezünk, hiszen ahogy a tantárgy neve is mutatja egy olyan szoftver használatára tanítanak meg minket, amiket a szállodákban használnak. Az más kérdés persze, hogy a tanár azt mondta, hogy jövő évtől kezdve valami egész mást fognak bevezetni, de azért mi még ezt tanuljuk... No comment... Sokat érne ez a tapasztalat, ha beülnék egy tök más program mögé, na mindegy...

Ami ennél kellemesebb, hogy voltunk ma Zsanival vásárolgatni, pontosabban én hívtam le a Savoya Parkba, mert akartam venni farmert. Hát ez a tervem nem jött össze, de legalább Zsani vett egyet magának, habár ő nem akart :) Így szokott ez lenni... Azért én sem bánkódok, mert ha farmert nem is, de legalább egy fasza (és olcsó) pulcsit + 1 nyáriasabb gatyát, azért vettem magamnak.

Miután bevásároltunk még benéztünk az ékszer üzletbe is (persze nem vásárolni :) hanem meglátogatni Szanit. Sikerült jól ottragadni, ezért csak nemrég sikerült hazaérnem.

Most lépnem kell, majd a napokban írok egy kisregényt a továbbtanulással kapcsolatos problémákkal, illetve, hogy mik történtek ezügyben.

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr74935012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása