Amnesys - Elevation

[TRAX079]

A1  Elevation  04.31
B1 4d Future  04.28
B2 Raw Generation  04.32

Kissé lemaradtam ennek a releasnek az elemzésével, mivel tegnap, tegnapelőtt nem igazán blogozgattam. Most viszont, hogy ráérek semmiképpen sem akarom, hogy ne szülessen erről a lemezről bejegyzés és ahogy a mondás is tartja: "Jobb később mint soha" :)

Néhány hete írtam Tommyknocker-rel kapcsolatban és akkor azt tippeltem, hogy az ő lemeze előtt még jönni fog egy Amnesys vinyl is. Hát, ahogy az látható , a jóslatom bevált és sokat sem kellett sokat várni ehhez a megjelenéshez.

Ilyenkor jut eszembe, hogy  azért annak is van előnye, ha nem ír naprakészen az ember, mivel kb 1 órája már, hogy felkerült az Always Hardcore 22 és ugyebár azon rajta van mind a három szám.

Lehet, hogy én vagyok fáradt, de valamiért így első hallgatásra nem igen fogott meg egyik szám sem. Pedig a previewek kimondottan tetszettek és azok alapján egyből bomba lemeznek ítéltem. Most a lemezről csak az új számokat hallgatom és teljesen máshogy reagálok AniMe Concentrate számánál és Tommykncoker Crimináljánál, vagy Alien T Rock The Nation-jénél. Azok nekem iszonyat módon bejönnek, ennek ellenére, ahogy már mondtam az Amnesys-ektől egyáltalán nem vagyok elájulva. Mad Dog és Unexist Fight The Powerétől viszont egyenesen kivagyok annyira jó!

Tartok most egy pár perc szünetet az írásban, megyek és megnézem a 24 legfrisseb részét, mert a héten még arra se volt időm, aztán majd meghallgatnom a számokat még párszor, mert ok nélkül nem akarom lehúzni. Végülis a Gangsta & Gangsta se jött be elsőre, most meg már tökre imádom... Majd ha végleges véleményem lesz akkor visszatérek, addig is, hogy ne unatkozzatok hallgassátok meg az új számokat az albumról:

  • Alien T - Rock the nation
  • Amnesys - 4D future
  • Amnesys - Elevation
  • Amnesys - Raw generation
  • AniMe - Concentrate
  • Tommyknocker - Criminal
  • Tommyknocker - One sick DJ
  • Unexist & Mad Dog - Fight the power

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr24970646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R 2009.02.28. 11:45:51

nekem mindhárom szám bejön no jó a raw generation nem annyira tommyknocker is hozta a formáját jobb nem is lehetne anime hát jó jó de várom hogy legyen saját ep.-je Alien- T meg nem ragadott meg tényleg jóh hogy rajta voltak a AH 22-n már nem tudtam sokat várni:D

The Warrior · http://thewarrior.blog.hu/ 2009.03.01. 23:55:12

Így többszöri meghallgatás után a 4D Future az tetszik és még az Elevation is szo-szo elmegy, de a Raw Generation az már tényleg nagyon gyenge.
Összességében szerintem eddig leggyengébb lemeze, a közelébe sem érhet a Mainstream Nitro-nak vagy a Worldwide Crisis-hoz...

havasdani 2009.03.20. 18:39:12

Elsőre nekem se jöttek be annyira mint Amnesys nek az eddigi számai de mostmár hogy meghalgattam párszor nagyon tetszik szerintem jóra sikerültek!!

The Warrior · http://thewarrior.blog.hu/ 2009.03.26. 16:22:38

üdv!
amúgy így többszöri hallgatás után már az Elevation tetszik nekem a legjobban, de a Raw Generation-t még mindig nem szerettem meg igazán. Elhallgatom de semmi több.
süti beállítások módosítása