Na hamár végre történt valami nem mindennapos dolog velem, akkor gondoltam megírom ide is, hogy megtörjem egy kicsit a zenei megjelenésekről szóló "információáradatot".
A nagy hír a következő lenne: megvettem az Xbox 360-amat :)
Vagy talán a pontos kifejezés az lenne, hogy meghozta a "jézuska" a Boxomat, bár ez nem fedné teljesen a valóságot, hiszen jócskán benne van a saját pénzem is. A leghelyesebben úgy fejezném ki magam, hogy tulajdonképpen ez a karácsonyi ajándékom magamnak, amibe befektettem az ajándékozók pénzét :) Ejha ez aztán de frappáns megfogalmazás lett :D
Mielőtt elfelejtem: a közreműködésért külön köszönet Trinyónak :)

 

Viszont most nem akarok regényt írni, mert megyek vissza kreszt tanulni, ugyanis holnap reggel 9-re megyek vizsgázni. Szal drukkoljatok nekem, reméljük menni fog, és akkor csütörtökön még EÜ vizsga, aztán már kezdhetem is a rutint ;)
byebye, holnap jelentkezem az eredményekkel...

UI: Fodrászt kereső lányok figyelmébe ajánlom ezt a bejegyzést, ahova feltettem új konty képeket, melyek Zsani keze munkájának műremekei :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr89823058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R 2008.12.15. 16:24:46

Jó kis box de ha meg érintetlen akkor csak az eredeti játékok menek rajta ha nem akarsz kiadni egy játékért 12.000 ft-ot flasheltrsd ki és rakj rá hűtésmoddot hogy ne melegedjen és ne legyen 3 led hibás:P

The Warrior · http://thewarrior.blog.hu/ 2008.12.15. 19:43:17

meg van okoskodva ne félts te engem ;)
süti beállítások módosítása