Aki ismer, az tudja, hogy nem nagyon (mondhatni egyáltalán nem) szoktam TV-t nézni és még a Barátok Közt részeit is torrentről szedem (mivel hosszabb a két rész közti reklám, mint maga a két rész összesen...), azonban gondoltam egyszer élünk és bekapcsoltam a TV-t. Átkapcsoltam az RTL Klub-ra, ahol persze mi más ment volna mint reklám...
És most következik az a rész, amiért megszületett ez a bejegyzés!
Biztos sokan hallottátok már, hogy hamarosan megint lesz Való Világ, ami szerény véleményem szerint Győzike és Maúnika után a magyar társadalom szennyét célozza meg... Mert ugyebár nézni ezt a sok agyhalott, tanulatlan cigányt az tök mókás... Na de mindegy, nem is akarok ebbe belemenni, mert reggelig tudnám szidni azokat akik ezt nézik és röhögnek rajta, na meg persze azokat, akik ebből pénzt csinálnak...

Rátérnék inkább a tárgyra... Szóval nem tudom, hogy csak engem vágott ennyire mellbe a promóciós videó és csak én érzem-e azt, hogy már a szöveget alámondó srác is szégyelli a munkáját, de tény, ami tény, ennél monotonabb hangnemben nem is lehetett volna elmondani a videó alatt futó szöveget :D

Tényleg nem szeretnék több szót ennek szentelni, inkább nézzétek meg ti is ezt a katasztrófát és vonjátok le következtetéseiteket...

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr592262815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása