Na, most már bejelenthetek egy fontos infót, ami elsősorban azokat érinti, akik jönnek szombaton Hardcore Explosion-ra. A hír a következő: A különféle merchandise cuccok között szerepelni fognak különböző hardcore-ral és explosion-nel kapcsolatos matricák. Azonban az ötletben és a kivitelezésben több embernek is szerepe volt, így megadom a nekik járó tiszteletet és megemlítem őket is nehogy úgy tűnjön, hogy húde faszagyerek vagyok h terveztem-gyártottam matricákat, mert azért ebben nem csak nekem volt szerepem: A kulcsszereplő a dologban, az egyik haverom, a Ricsi, aki ilyen helyen dolgozik és módjában van csináltatni bármiféle matricát. Ekkor jutott eszébe a drága barátosnémnak, hogy csináltassunk már magunknak otthonra pár darabot... Ez meg is történt és az ötletet továbbfejlesztve beszéltem Mercyvel, hogy mi lenne, ha egy ilyen különleges bulin, mint ez a szombati lesz árulnánk a pólók és egyéb cucok mellett matricákat is? Neki tetszett az ötlet és Hell'oh-val közösen terveztek egy jópár félét. Én ezeket eljuttattam Ricsinek és pár órája jelzett nekem vissza, hogy holnapra már meg is lesznek!
Reméljük sokaknak tetszeni fog az ötlet, hiszen itthon nem igazán vannak elterjedve a hardcore-ral kapcsolatos matricák.
Mivel nem tudjuk, hogy mégis mennyire lesz kapós a dolog, ezért egyelőre nem gyártattunk több tízezer darabot, de ha látjuk, hogy sikert aratunk vele, akkor mostantól minden buli szereplői lehetnek a különféle matricák (akár egyedi igény szerint is!)

Na csak ennyit akartam, legyetek jók és készüljetek a szombati bulira minden erőtökkel!

UI: Itt megleshetitek a matricákat!

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr71790320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása