At Home Again

Címkék: hír info saját 2009 0 day

2009.03.23. 15:47

Üdvözlet emberek! Csak tudatni szeretném veletek, hogy élek és virulok, már kb másfél órája itthon vagyok, csak időbe telt mire rendbeszedtem magam, kajáltam stb. A hétvégi összefoglalómra még várnotok kell, mert nem akarom se összecsapni, se néhány sorban kifejteni az élményeimet, a jó munkához pedig idő kell :)

Annyit azért elöljáróban elárulhatok, hogy minden zökkenőmentes volt, remekül éreztem magam, a buli is hatalmas volt, úgyhpgy nincs okom panaszra. Illetve van, mert rohadtul fájnak a lábaim és olyan fáradt vagyok, hogy alig tudok gépelni is. Ezért az is lehet, hogy az élménybeszámolómra holnapig várnotok kell, mert lehet hogy inkább ledőlök most pihenni.

Legyetek jók, majd jelentkezem!

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr871020392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása