Megarave 2008 - Part 2

(2CD+DVD)

!!!EXCLUSIVE !!!

[MR074]

CD1:
1 Dione - F the world
2 Kasparov ft. MC Raw - We will dominate (Angerfist refix)
3 Tha Playah vs Evil Activities - Imperial
4 Dione - Still here kickin ass
5 Headbanger - Never ever scream
6 Kasparov - Time
7 Source Code - I'm not a number (Distorted Revelation remix)
8 Headbanger vs Delirium - World wide blast off (Mainframe remix)
9 Dione - Bang this
10 The Genesis Projection - World grid
11 Kasparov - Dissing
12 Triax - Plain and raw
13 Cemon Victa - Shining moonlight
14 Headbanger - Sweet dreams 2008 (Marc Acardipane remix)

CD2:
1 Tymon vs Negative A - Methods of madness
2 E-Noid - Darkened
3 The Genesis Projection - Lock and load
4 Miss Hysteria - Escape
5 Tymon vs Negative A - Hells bells
6 E-Noid - Elastic industrial
7 Phobos - Infected DNA
8 Tieum & Partyraiser - B.I.T.C.H
9 Miss Hysteria - Obsessions (Negative A remix)
10 Moleculez & Phobos - Fearfull
11 Darkcontroller - Copkiller
12 Catkiller - Shoot to kill
13 Paranoizer - Milkshake
14 Noisekick - Sick son of a bitch
15 Catkiller - Fuck off!!!
16 Paranoizer - Gimme a scream

DISC 3 - DVD

Main Report - The live footage direct from Megarave Germany in the
Turbinehalle in Oberhausen. Experience the party from your own livingroom.

Bonus Footage - All the crazy backstage footage and other wild antics
that were too extreme for the main report.

Trailers - Trailers of important things to come. Watch out!

Nahát az előbb írtam az új Masters Of Hardcore album megjelenéséről, aztán most látom, hogy a Megarave-nél sem tétlenkedtek, ők is kidobtak egy 2CD + DVD-s újdonságot.
Erről viszont nem fogok sokat írni, mivel sose voltam valami nagy Megarave rajongó, ennyit is csak azért írok, mert egy ilyen volumenű album azért megérdemel néhány sort.
Nekem össz-vissz 1 szám ami tetszik az albumról úgy igazán, az pedig az új Playah szám, az Imperial (megjegyzem eléggé ki is lóg a sorból), ami a most kiadott Cold As Me vinylen van rajta, ami egyébként már úton is van felém :P
Azért nem hagyom szomorkodni azokat sem, akik szeretik a MRV-t, így kapnak ők is néhányat a már megjelent számokból, illetve, ha van kedvük szavazhatnak is :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr97789022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R 2008.11.26. 06:41:10

Én már azért is nagyon várom mert van rajta egy kt szám amit még eddig nem hallhatunk pl: kiváncsi leszek mit hoztak össze a distrorted revelation-nál a többi átlagosnak mondható jah gondolom az album után adják ki Kasparov Time vinyl-ét is:P

revolutionist 2009.10.05. 21:42:21

Szerintem a már jól megszokott Megarave-t kaptuk ismét.Mondjuk én nem vagyok oda ma Megarave-ért,de azért meg szoktam hallgatni minden albumukat,ahogy ezt is.Viszont eredetiben sosem venném meg.Mivel ami nagyon tetszik,azt én általában mindig igyekszem megszerezni eredeti példányban.Ettől függetlenül ez egy igényes kis Megarave lett....... szerintem.........
süti beállítások módosítása