Az elmúlt hétvégén nem volt nagyon időm ide írogatni, mivel szombaton az esti bulira készültem, így nem is nagyon voltam gépközelben, vasárnap meg átaludtam az egész napot, éppen csak annyit voltam este gépnél, hogy írjak némi review-t az Explosion-nal kapcsolatban.  Pedig az élet nem állt meg, történt azért 1-2 dolog a nagyvilágban ezért gondoltam most így utólag megemlítek néhányat közülük...


Elsőként szeretnék ezúton is gratulálni az én drágámnak, akinek a szombati  fodrász vizsgája remekül sikerült! A női és férfi vágásra 4est-4est kapott, az arc borotválásra és a marcell hullámra, amit babafejen kellett megcsinálni 5ösöket kapott! Tudtam én, hogy simán fogja venni az akadályokat és nem kell annyira parázni, ügyes lány vagy te :) csók (L)
Úgyhogy aki mostantól hajat akar vágatni az csekkolja ezt a postot és vegye fel vele bátran a kapcsolatot! ;)

A következő dolog, amit mindenképp meg akartam itt említeni, hogy Ebay-en egy sráctól sikerült megvennem azt a lemezt, amit már olyan régóta keresek, de szinte sehol nem lehet már kapni, ahol meg lehet ott aranyárban mérik. Ez a vinyl nem más mint a Demolition szériának a 6-os darabja! Aki tudja mekkora Third Movement - Promo - D-Passion fanatikus vagyok az megértheti, hogy ez a lemez mennyit jelent nekem. Ráadásul drága szüleimet sikerült meggyőznöm róla, hogy ennél szebb ajándékot nem is hozhatna nekem a Mikulásuk és persze ezt ők is belátták így nem csoda, hogy már most fényesítem a nem létező bakancsomat :D

Ezen kívül sikerült megrendelnem az új Neophyte lemezt is, ami egy igazi siker re ítélt vinyl! Mind a három szám, ami rákerült valami iszonyat party-track, főleg a Cold As Me hehehe :) "You Sound Like Shit Like Jennifer Lopez" :D Most, hogy kiadták nem is szeretnék olyan buliba menni ahol nem játszák :)


Újabb említésre méltó infók láttak napvilágot, amiket eddig még nem sikerült említenem: hamarosan boltokban a 15 Years Of Rotterdam himnuszát és annak remixét tartalmazó vinyl, ami végül nem a ROTSP 6. darabja lett (az előzetes infók pedig azt sugallták), hanem a sima Rotterdam Records-on adták ki. A vinyl tartalmazza a The Soul Collector eredeti verzióját és egy Nexes féle remixet is. Megjegyezném, hogy Nexes ismét aktívkodik a remixeket illetőleg, ami nem baj, sőt! Nekem pl a Project HC feldolgozása is nagyon bejött, és ez a Soul Collector-os átdolgozás is tetszik :)
Ennél a hírnél engem talán kicsit jobban megérintett az az infó, hogy Emphasis új lemezt dob ki, méghozzá a Terror Trax-nál. Róla se hallottam semmit mióta kiadta anno a TTM-en a Versatile-t... Mindenesetre a preview-eket meghallgatva ez a lemez nekem a musthave kategóriába fog tartozni!


Végezetül szeretnék még egy "nem hivatalos" infót közzétenni, amire már céloztam amikor az Explosion-ről írtam: Beszélgettem a bulin Storm-ékkal és arra a döntésre jutottunk a decemberi bulival kapcsolatban, hogy nem én fogok a lineup végén szerepelni, mivel legutóbb is én zártam az estét, hanem rögtön Storm után én fogok jönni 00.40-től. A sorrend marad, csak mindenki eggyel "lejjebb" fog csúszni időileg.

Na hát így röviden ennyi volt mostanra, holnap jelentkezem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr20798835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása