Ma is szuper ébresztést kaptam a kedves DHL-es kézbesítőktől :) Imádok a csengő hangjára felriadni, mert 10-ből 9-szer tuti, hogy nekem hoznak valamit :) Most 4 lemezt hoztak nekem (illetve +6-ot Storm-nak)

Kezdjük az értékelést:

(HKR003) Various Artists - The Addiction: Nem gyakran szoktam egy lemezt 1 szám miatt megvenni, főleg olyat nem, amin amúgy van 4 szám is. Ebben az esetben viszont ez történt, mert nem tudtam azzal a tudattal élni, hogy nem birtokolhatom a T-Junction féle remixet, ami valami hatalmas nagy zene! A másik 3 szám olyannyira nem tetszik, hogy nem is hallgattam meg 1-nél többször őket...
(NEO039) Masters Of Ceremony - Dirt: A Neophyte rec. egyik legújabb vinyle, melyen mind a 3 számot jónak találom, habár elsősorban a Dirt miatt vettem meg. A Rocking With The Best is jó, és a 2008 Skulls Headbanger féle remix is tetszik, de őket biztos, hogy nem fogom oylan sűrűn felrakni.
(RWF002) State Of Emergency - Shock From The Pain: A legújabb Raw Fuel vinyl, ami az előző Osiris-hez hasonlóan nagyon jóra sikerült, a Shock From The Pain az valami iszonyat ütős, dallamos zenécske, tipikusan az én stílusom. A Game Time már kevésbé tetszik, de az sem rossz...
(T3RDM122) Promo - Gold Series 1: És hát igen, egy újabb Promo lemezzel bővült a kollekcióm, méghozzá a Gold szériának az első darabjával! Elsősorban azért vettem meg, mert tartalmazza az eredeti Severe Damage-t, vagy talán a régebbi nevén ismerősebbnek tűnhet többeknek: Serious Damage... Igen, igen a Dick, Fuck, Asshole, Pussy lyricset tartalmazó klasszikusról beszélek, amit már régóta vadásztam és most már végre megvan! A B oldalról a Cold As Stone egy igazi pörgős kis oldschool zene, azt is régóta nagy vágyam volt megszerezni! Nagy különlegessége a lemeznek, hogy mivel a Gold szériába tartozik, (ahogy azt már említettem) a lemez is arany színű!

Ennyit akartam írni, most jöjjön még néhány szám a lemezekről és 1-2 kép :)

 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr78792900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R 2008.11.28. 16:42:55

Jók ezek a vinyl-k egy kivételével MoC-Dirt nekem ez nagy csalódás volt a többi nem rosz
mindjuk a delerium vinyl-n van több jó szám is Kick started se rossz habár mr mondtad nem nagyon halgatol indusrtialt, a héten jött rip-be a wolf tech hát az ritka szar volt nehogy megvedd eredetibe egy rakás szar www.discogs.com/release/1541443
süti beállítások módosítása