Hát a tegnapi tervem, miszerint végre blogozgatok egy kicsit, teljesen kudarcba fulladt... Miután megírtam az előző bejegyzést gondoltam ledőlök egy percre, mielőtt nekiállok itt a regényírásnak. Azzal nem számoltam, hogy az egy percesre tervezett pihiből 18 órányi alvás lesz... Hát bizony sikerült ruhástul, kontaktlencséstül elaludnom, miközben a másik szobában persze ment a gép, fenntmaradtam msnen, a töltést is elfelejtettem elindítani, mondván, hogy ne legyen lassú a net, ha itt írogatok. Így aztán amikor reggel 9 után magamhoz tértem, akkor realizáltam, hogy mi történt :) Végülis csak 8-an írtak rám, így elnézést azoktól, akik valami fontos ügyben kerestek volna, ráadásul a telómat meg töltöttem és le is volt némítva a másik szobámban, úgyhogy azon is elérhetetlen voltam.

Na mindegy, most már nem hunyom le egy percre sem a szemem, amíg nem produkálok valami értelmeset magamból, de ha nem születnének bejegyzések rövid időn belül, akkor hívogassatok, vagy törjétek rám az ajtót, vagy valami...

Mellesleg Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr431062496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása