1st post of April

Címkék: hír info saját 2009 0 day

2009.04.12. 14:38

 

A fenti kép tulajdonképpen tökéletesen kifejezi a lelkiállapotomat, mert történtek jó és kevésbé üdítő dolgok velem az elmúlt időszakban. Az utolsó bejegyzésemben március 26-án tömören felkészítettem a kedves olvasókat, hogy csekélyebb számú bejegyzés fog napvilágot látni a közeljövőben, arra viszont azért nem gondoltam, hogy így április közepén fogom megírni az első április havi postot.

Én is sajnálattal veszem tudomásul a tényt, miszerint durván 3 hete nem született új bejegyzés, de egyszerűen sem időm, sem energiám nem volt mostanában egy korrekt postot összedobni. Másrészről bőven le is vagyok maradva a friss pletykák tekintetében, így most viszont nem tudom, hogy honnan kezdjek el felépíteni valami korrekt kis beszámolót, ami által megbocsátást nyerhetek a bloghanyagolás felett.

Tulajdonképpen most sem vagyok fizikailag, illetve lelkileg a topon, ugyanis nemrég értem haza Dunaújvárosból, ahol tegnap ismét egy Garázs Party-t szerveztünk, ennek köszönhetően nem gyengén vagyok kipurcanva. Azonban arra az elhatározásra jutottam, hogy ma minden időmet kihasználva igyekszem pótolni az elmaradásaimat.

Na ennyit akkor bevezetőként, most pedig nekiállok az írásnak és remélem minél több bejegyzést képes leszek megalkotni.

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr61037124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása