Még durván másfél óra. Ennyit kell még kibírnom az indulásig. Persze az idő már csigalassusággal telik és nem fog egyhamar elröppeni ez a 90 perc. Addig is gondoltam még írok egy búcsú bejegyzést a nagy utazás előtt.

Már összecsomagoltam, elpakoltam mindent amire szükségem lesz és  így egy hátizsáknyi cuccal várom, hogy meghódíthassam Amszterdamot.

Még így az utolsó pillanatokban is sikerült meglepetést okoznia a TTM-nek, hiszen bár célozták már rá, hogy jön Wishmaster következő lemeze, arra azért nem számítottam, hogy ilyen hamar be fog következni. A honlapjukon azt írják, hogy a boltokba csak április elején kerül, de nekik már van egy adaggal belőle. Hát remélem, hogy szombaton megpakolják majd vele a merchandise standot és bezsebelhetek belőle egy példánnyal én is.

The Wishmaster - Silence Surrounds Me

[T3RDM153]

A1. Silence surrounds me (feat. Promo)
B1. Gun in the club
B2. Can't stop me

Wishmaster ismét egy 3 számos lemezzel lep meg minket, és hasonlóan az előző vinyléhez ez is igazi csemegéket tartalmaz. Az A oldalon található számot már értékeltem, amikor a MOH albumon található számokról írtam értékelést.Az álláspontom azóta sem változott, hatalmas nagy számnak tartom a Silence Surrounds Me-t.

Míg az A oldali számon érezhető Promo keze munkája is, addig a B oldal tökéletesen egyedi "Wishmaster-es" lett. Mind a két szám nagyon különböző, míg a Gun In The Club kicsit vidámabbra, dallamosabbra sikerült, addig a Can't Stop Me inkább a durvább hardcore stílus felé hajlik. A B2 jóval darálósabbra sikerült, és eddig ehhez hasonlót nem hallottam még Wishmaster-től, de nekem nagyon bejön.

Összességében mind a három szám nagyon egyedi és különböző lett, abszolút nem lehet rámondani, hogy egykaptafára gyártja a zenéit. Csak így tovább! 

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr161014325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása