Nemrég értem haza a rutin vizsgámról és örömmel jelentem, hogy sikerült! A reggeli kóma ellenére semmi probléma nem volt, csont nélkül átmentem midnenféle hiba nélkül :)

Jövő hét kedden indul a forgalomban való vezetés, már alig várom, hogy meglegyen a jogsi és akkor végre nem kell vonatozni, buszozni, meg Ábelt ugráltatni :D ha megyünk Dunaújvárosba, Velencére, vagy akárhova.

Na most, hogy túl vagyok a vizsgán elkezdhetek koncentrálni a gyakorlati beszámoló befejezésére, ami Demo segítsége miatt nem lesz nehéz ügy, annyi ötletet adott, hogy bőven meg lesz az a 12 oldal. Annyira vicces ez a beszámoló dolog, mert az egy dolog, hogy én teljesen kamut írok, de akik a valós gyakorlatukról írnak tök kivannak, hogy mit lehet ezen ragozni 12 oldalon keresztül. Teljesen igazuk van, énis be voltam parázva, hogy most mit fogok tudni annyit hazudni, de hála Demonak annyi "fasságot" mondott, hogy simán alázni fogok :D

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr22962548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsán · http://alleskapot.tumblr.com/ 2009.02.24. 18:24:24

offtopic:

gabba1: Hallo csibészek!

Megvenném a Promotype-ot 1-4ig, de a szemétládák 1-7ig rakták csomagba, és ígyis csak kulturált az ára, nem pedig olcsó.

Lenne vki közületek aki rámarna 5-7ig? (Ezek nekem megvannak)

A biznisz Mercyn keresztül futna, h ne legyen vita :P

Legyen eszetek, vegyétek meg azt a 3 lemezt. Rajongjatok Promóért! Naaa.
Vagy rajongjatok értem. Ha világhíres leszek 1szer, majd elmondhatod, h együtt rendeltünk lemezeket. :)

(Mennyi baromságot összeírtam.)

peace

The Warrior · http://thewarrior.blog.hu/ 2009.02.24. 20:29:56

nekem a 2,3 illetve 6,7 hiányzik
igazából nekem főleg a 2,3 kéne...
a 6,7 nem annyira jó
mennyiért adnád oda a 6,7et?
süti beállítások módosítása