Két héttel ezelőtt jött a legutóbbi Third Movement newsletter melyben a Coming Soon részhez betették ezt a képet és odaírták: Indeed, something fishy...
Akkor csak így néztem értetlenül, hogy mégis mire célozhatnak, mert stílus alapján senkire nem raktam volna rá ezt a logót, vagy a "halas" jelzőt. Hálisten ma feltették a TTM oldalára, hogy mi is volt az amire számítani kellett volna: Egy új vinyl Hellfish-től:

  

Hellfish - The Anti-Citizen

[T3RDM0149]

A1. The anti-citizen
A2. Self annihilation
B1. Back to the fold
B2. I bring you the future

Megmondom őszintén, amikor először olvastam a "something fishy" jelzőt, ugye a fish szó miatt egyből Hellfish-re asszociáltam, de hát (én naív?!) gondoltam, hogy a Deatchant színeiben tündöklő Hellfish nem fog a Third Movement-nél lemezt kiadni. Hát mégis ez történt...
Néhány szóban össze tudom foglalni a gondolataimat, az immáron nyilvánosságra hozott preview-eket meghallgatva. A stílust illetőleg azt mondanám, hogy industrial, mely átvette Hellfish "break"-jeit. Ezáltal elég jóféle hangzást kelt, habár nem hiszem, hogy tudnék egy bulin pörögni rá, de itthoni hallgatásra mindenképp érdemes lesz letölteni.
Nekem a B oldal jobban tetszik, mint az A, főleg a Back To The Fold, ami igazán bejön (talán abban van a legtöbb industriális vonás).
Hallgassatok bele ti is és döntsétek el nektek, hogy tetszik!

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr82791579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R 2008.11.27. 16:33:36

Hát lehetne jobb is de jó lesz az legalább nem fogok unatkozni suliba :) igaz nem tombolom szét az agyam rajta:P
süti beállítások módosítása