Elkészült a legújabb honlapom, ahol mindenről kaphattok információt:

http://zsanifodrasz.mindenkilapja.hu/


***2008-12-02 Update: Egy kis bátorítás azoknak, akik nem mernék a hajukat egy "kezdőre" bízni: Büszkén jelentem, hogy Zsani első fodrász vizsgáján remekelt, két darab 4-est kapott női/férfi hajvágásra, valamint két 5-öst arc borotválásra, illetve Marcell hullám készítésre. Szóval aki még nem járt nála, hát itt az alkalom  hogy adjon neki egy esélyt ;) ***

***2009-02-02 Update: Feltettem egy újabb slide-ot, ahol a következő vizsgára szükséges frizurák-ról láthattok képeket!***

***2009-02-15 Update: Felkerült egy újabb slide, mely azokat a frizurákat tartalmazza, melyeket a 2009 február 14-ei vizsgámon csináltam***

***2009-03-02 Update: A múlt héten részt vettem egy Schwarzkopf bemutatón, az ott készített képeket megtekinthetitek slide formájában***

***2009-03-14 Update: A mai napon részt vettem egy Stella bemutatón, képek lejjebb találhatóak róla***

Itt van egy alap árlista, természetesen, hogyha extra óhaj merül fel, arra is lehet megoldást találni, mindent a vendégért :)

Hajmodellnek vállalkozó lányoknak/fiuknak várom a jelentkezését!
Női vágás(hajhosztól független) 2000.-
Férfi: 1000.-
Konty: 2500.-(hozott csattal), 3500.- (saját csattommal)
(Próba konty: 1000.-)
A VII.kerületben a Dob utca 2 szám alatt van a fodrász szalon (Berendi László a mesterem)
Festékért kell fizetni 50ft/g
Olyan hajat vágok  AMIT A VENDÉG AKAR!!

Páratlan héten Délelöttös vagyok
Páros héten Délutános vagyok
Időpont kérésre küldj üzit Köszönöm

Hahó szalagavatós lányok!
Lassan itt van a keringők és szalagtűzések ideje.
Alkalmi kontyok nálam 2500.-(hozott csattokkal együtt,csattok nélkül 3500.-)
Lehet nálam jelentkezni, elérhetőségek:

e-mail: nhyper@vipmail.hu
iwiw: http://iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8537198
 

De ide is lehet írni nyugodtan a kommentekhez!

Íme néhány kép, melyeken olyan frizurák láthatók, melyeket Ő csinált:
 

 


 

 2008-11-16-án Szegeden hajmodell voltam (női Trend hajviselet)

18-ból 6. helyezettek lettünk vágásból, színvilágban pedig 3.


2008-12-08-án Selective bemutatón vettem részt nézőként


2008-02-02: Vizsgafrizurák


2009-02-14 Vizsgán készült frizurák (sorrendben, érdemjeggyel) 


2009-02-26 Schwarzkopf bemutató


2009-03-14 Szabados Iréne Stella fodrász bemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr42778072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása