Néhány perccel ezelőtt ugyan azt tettem, mint így általában reggelenként: Átmentem a szomszédba a nagymamámhoz, egyrészt, hogy jelentsem élek még, másrészt éhes is voltam, de nem ez a lényeg. Hanem az, hogy eközben kezembe került a mai Blikk. És a főcím elolvasása után hangosan felröhögtem, majd mégegyszer meg kellett néznem, hogy jól látom-e, hogy mi is a mai fő hír, mi a legfontosabb, ami történt Magyarországon. Két dolog töltött el szörnyűséggel: az egyik már az, hogy megláttam a magyar szuperszépséget kiszel tündét ott vigyorogni, majd miután túltettem magam ezen a sokkon, a cikk címére tévedt a
tekintetem: Kiszel Tünde piásan pasizott a repülőn kislánya orra előtt" És ezt nem bírom szó nélkül hagyni, ezért muszáj leírnom a véleményem.


Jaj de kurva szép pár vagyunk, csíííz...


Enyhén szólva felment bennem a pumpa. Mert oké, írjanak a mi drága kiszel tündénkről mondjuk, hogy agybeültetésen esett át, vagy emberi arcot rakatott fel, vagy bármi, ami ilyen hasznos lenne a társadalomnak, de ki nem szarja le azt, hogy miközbe Egyiptomba repült összekerült valami gnóm faszfejjel??? (mert biztos nem egy agysebész a csávó, ha kikezd egy ilyen lénnyel) Nevetséges, hogy itthon ez számít a FŐ! hírnek, mert minden nap vannak ilyen hasztalan információk, de ha mondjuk szántak volna ennek is egy kis cikket, valahol az újságban az megint máshogy vette volna ki magát, mint így... Meg azt bírtam még, hogy azt feltétlenül oda kellett írni a címhez, hogy a "kislánya orra előtt". Hűha, Donatellácska meglátta anyucit csókolózni meg puszilkodni, hát nem ez lesz az az ok amiért hülye gyerek lesz, hanem talán az észkombájn jó édes anyukája miatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr20787430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyika 2008.11.27. 20:00:13

A Blikk híreiről,meg egyéb médiáról is csak annyit, hogy a Tunyogi Péter halálát meg sem említették,pedig több,mint 20 évig a rockzene meghatározó egyénisége volt. Bezzeg tegnap a Flipper Öcsi! Neki volt talán pár éve a "zeneiparban",aztán egy alkoholista lett,de róla szépen megemlékeztek. Hát ezért nem olvasok én újságot, tv-ben is csak meccset nézek,persze nem magyart.
süti beállítások módosítása