Mindig szeretek új dolgokat megtudni a kedvenc DJ-imről, producereimről akár interjú, akár más formában, ezért szeretnék mindenképp említést tenni Q-Dance tevékenységével kapcsolatban. Múltkor írtam D-Passion-ről, hogy meghívták a Fresh FM-be, ahol többek között adott interjút is. Ahogyan ott olvashattátok leírtam, hogy jó lenne elolvasni és kívánságom még aznap teljesült és fel is tették a Q-Dance oldalára. Az más kérdés, hogy  már akkor szerettem volna ezzel kapcsolatban írni, de sajnos nem volt időm.

Most viszont már bővebben tudok egy kicsit az interjú témában nyilatkozni, mivel azóta másik két producert (Ophidian, The Outside Agency) is "kifaggattak". Nem tudom, hogy tudjátok-e, de Promo maga is indított egy versenyt, melyben a lényeg az volt, hogy kérdéseket kellett küldeni neki e-mailben, ő pedig a 10 legérdekesebbre válaszolt.

Az interjúkat hollandul tették fel az oldalukra, de programmal átfordítottam angolra. Vannak benne fordítási hibák, de nagyjából érthetőek lettek, akit érdekel, az innen letöltheti, illetve megnézheti őket:

Nagyon sok érdekességet találtam személy szerint ezekben az interjúkban, ezek közül kiemelnék néhányat, amik igazán megérintették a szívemet :)

D-Passion nyilatkozata a Last Track Of The Night készítésével kapcsolatban például engem tökre meglepett. Sose gondoltam volna, hogy a szöveget egy Korn koncertfelvételről vette kölcsön. Ezenkívül Rik azt is elkottyintotta, hogy 2009 közepe felé kiadja első albumát, melyen új és régi számok egyaránt lesznek. Hmm... interesting...

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr911002173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása