Hát az ideg szétb**ssza az agyam ettől a kurva kreszteszt-es progitól! Nem hiszem el, hogy ilyen hülye hibaüzenetet, hogy lehet kapni, hogy "A program használatára nem vagy jogosult". Basszus ez egy ingyenes program és eddig működött is most meg egyszer csak indítanám és beszarik. Hiába raktam fel 20× egymás után akkor sem akar újra működni :@
A vicc az egészben, hogy gondoltam biztos szarakszik a windows vagy ilyesmi, szal feltettem fater laptopjára és azon is ugyanezt írta ki! Pofám leszakad...
Mindenesetre ma úgyis megyek kreszre, aztán visszaviszem a lemezt, hogy csekkolják már le, meg adjanak egy újat, mert így kicsit nehézkes lesz gyakorolni... Csak azt nem vágom, hogy ha az se fog menni, akkor mégis mi a szar lesz? Nem fogok visszatérni a könyvhöz, az már kiment a divatból, de ha meg más progit fogok használni, abban nem biztos hogy azok a kérdések lesznek mint ebben vannak... Na mindegy majd pár óra aztán kiderül, hogy kell-e valamit kiokoskodnom vagy megoldódik egy új verzióval az egész...

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr71804159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azember · http://azember01.atw.hu 2008.12.04. 23:21:29

ez gáz.. én ebből tanultam, azaz nem pont ebből hanem egy másik verzióból és a könyvet meg se vettem és minden vizsga elsőre sikerült is:D

The Warrior · http://thewarrior.blog.hu/ 2008.12.05. 01:39:00

hát tény, hogy jóféle a progi, ezért is bassza a csőröm, hogy szarakszik :@
süti beállítások módosítása